Sprzedaż i Obsługa Klienta 4 - 5 listopada - PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA W BRANŻY HOTELARSKIEJ

 

Szkolenie z obsługi klienta

Warsztaty mają na celu przygotowanie personelu – zarówno pod względem merytorycznym, jak i praktycznym - do kontaktów z klientami.
Profesjonalna obsługa klienta to przede wszystkim dbanie o zadowolenie gościa, dlatego podczas szkolenia  z obsługi klienta zgłębione zostaną kwestie: związane z organizacją pracy w recepcji, dokonamy modelowej analizy potrzeb klienta, sporządzimy listę jego potencjalnych oczekiwań wobec pracowników obsługi i poznamy asertywne techniki zaspokajania ich; przeprowadzimy symulację rozmowy sprzedażowej.
Celem prowadzonych przez nas szkoleń z zakresu obsługi klienta jest ciągłe dostarczanie energii i kompetencji pracownikom obiektów hotelarskich, a w efekcie rozbudowa sieci dobrych i trwałych relacji z klientami. Dzięki wzmocnionym umiejętnościom i wiedzy zdobytej podczas szkolenia obsługi klienta, pracownicy hotelu będą w stanie profesjonalnie i wg najwyższych standardów obsługiwać gości, co znajdzie swe przełożenie w maksymalizacji zadowolenia klienta oraz zwiększeniu zysków, generowanych przez ośrodek.
Szkolenie "Obsługa klienta w branży hotelarskiej" kierowane jest do pracowników obiektów hotelarskich i uzdrowiskowych oraz ich przełożonych.

Cele szkolenia z obsługi klienta:

  • Doskonalenie kompetencji w nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrej relacji z klientem
  • Wypracowanie skutecznych standardów obsługi klienta
  • Zwiększenie wśród pracowników pewności siebie w kontaktach z gośćmi
  • Wzrost świadomości własnych umiejętności interpersonalnych
 
Forma szkolenia:
Otwarte szkolenie z obsługi klienta prowadzone metodą warsztatową. Interaktywne techniki współpracy z grupą: dyskusje, scenki i analiza materiału video, inspirujące case studies. Duża ilość ćwiczeń praktycznych - indywidualnych i zespołowych. Przewidziane zadania pozwolą na bieżąco wprowadzić i ocenić umiejętności nabyte podczas szkolenia z obsługi klienta oraz przedyskutować najpowszechniejsze problemy branżowe i sprawdzone sposoby przezwyciężania trudności.
 
W ramach pakietu akcesyjnego:
Diagnoza potrzeb szkoleniowych, realizacja warsztatu, lunch i serwis kawowy, komplet materiałów ćwiczeniowych CC, skrypt, konsultacje trenerskie w trakcie i do dwóch miesięcy po zajeciach, CD z nagraniem prezentacji multimedialnych, raport poszkoleniowy, dokumentacja video, Certyfikat Compass Consulting.

Ilość godzin/dni: 16 godzin / 2 dni szkoleniowe

Miejsce i termin realizacji: 4 -5 listopada 2013, Kraków Hotel ***

Wartość inwestycji: 1220 zł netto / os.