Sprzedaż i Obsługa Klienta 14 - 15 października - AKADEMIA SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI

 

Otwarte szkolenie sprzedażowe

Mimo, że ceny nieruchomości wciąż spadają, a na klientów czeka wiele niepowtarzalnych ofert, to na rynku wciąż panuje marazm. Jak więc w tzw. trudnych czasach dobrze sprzedać nieruchomość? Co to znaczy skuteczny marketing? Jak trafnie oszacować wartość, wywrzeć pozytywne pierwsze wrażenie i przygotować nieruchomość od strony formalno-prawnej?
Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas szkoleniowych warsztatów sprzedażowych, skierowanych do pośredników nieruchomości, deweloperów oraz pracowników agencji, odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku podmiotów obsługujących rynek.

Organizowane szkolenie sprzedażowe ma na celu podniesienie wiedzy i umiejętności praktycznych z dziedziny obrotu nieruchomościami, doskonalenie technik sprzedaży i obsługi klienta, a w efekcie rozbudowę sieci dobrych i trwałych relacji z klientami.
Dzięki wzmocnionym umiejętnościom i wiedzy zdobytej podczas szkolenia sprzedażowego, uczestnicy szkolenia będą w stanie świadczyć usługi profesjonalnie i wg najwyższych standardów, co znajdzie swe przełożenie w maksymalizacji zysków przedsiębiorstwa.

Cele szkolenia:

  • Zdobycie umiejętności, ułatwiających doskonały kontakt z klientem - biegłość w odczytywaniu potrzeb i oczekiwań klienta
  • Przetrenowanie technik sprzedażowych z uwzględnieniem specyfiki branży
  • Zdobycie wiedzy na temat własnych predyspozycji, ograniczeń, przekonań 
    i strategii handlowych – autotesty
  • Zgromadzenie niezbędnych narzędzi radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • Opanowanie sztuki wyznaczania celów, osiągania rezultatów
 
Forma szkolenia:
Otwarte szkolenie sprzedażowe wykonywane metodą warsztatową. Interaktywne metody współpracy z grupą: scenki, dyskusje, i analiza materiału video, inspirujące case studies. Duża ilość ćwiczeń praktycznych -  zespołowych i indywidualnych. Przewidziane zadania pozwolą na bieżąco wprowadzić i ocenić umiejętności nabyte podczas szkolenia sprzedażowego oraz przedyskutować najpowszechniejsze problemy branżowe i sprawdzone sposoby przezwyciężania trudności.
 
W ramach pakietu akcesyjnego:
Diagnoza potrzeb szkoleniowych, realizacja warsztatu, lunch i serwis kawowy, komplet materiałów ćwiczeniowych CC, skrypt, konsultacje trenerskie w trakcie i do dwóch miesięcy po zajeciach, CD z nagraniem prezentacji multimedialnych, raport poszkoleniowy, dokumentacja video, Certyfikat Compass Consulting z uczestnictwa w szkoleniu sprzedażowym.

Ilość godzin/dni: 16 godzin / 2 dni szkoleniowe

Miejsce i termin realizacji: 14 - 15 października 2013, Kraków Hotel ***

Wartość inwestycji: 1220 zł netto / os.